Пенсійний Фонд. Особистий кабінет
Необхідність зайти в особистий кабінет Пенсійного фонду часто з’являється у людей з різних вікових категорій, особливо під час війни. І особистий кабінет дозволяє громадянам дізнатися поточну інформацію цікаву для них у форматі онлайн. Наявність подібного сервісу із послуг – це чудова можливість поратися із необхідними справами, отримувати послуги, або надсилати звернення. Проте, в багатьох громадян виникає питання: як увійти в особистий кабінет Пенсійного Фонду України?
Послуги Пенсійного фонду України можна отримувати дистанційно через “Особистий кабінет”
Можливість користуватися послугами Пенсійного фонду України у форматі онлайн відкриває громадянам нові можливості і дозволяє економити час і сили в рік.
Послуги, що надають доступ до чіткої інформації з реєстру, своїх персональних даних і отримати інформацію, що надав страхувальник зараз є дійсно важливим, особливо коли мова йде про питання безпеки в умовах війни. Доступні сервісні послуги не поступаються тим, які доступні громадянам у реальному житті. Втім, треба детальніше обговорити, що може отримати громадянин України, реєструючись в особовому кабінеті, або яка інформація від нього там залишається.
Функціональні можливості Особистого кабінету Пенсійного Фонду
Доступні послуги особистого кабінету передбачають більшість можливих сервісів, які громадян хоче одержати від пенсійного фонду України. Таким чином, можна отримати наступні послуги:
- Доступ до поточних пенсійних даних України у профілі. Так, користувачі можуть одержати всю необхідну дані від Державного реєстру соціального страхування України, що буде включати інформацію про заробітну плату, дохід користувача, внески, дані, що вніс роботодавець і стаж за не один рік.
- Можливість контролювати свої страхові внески пенсії в режимі онлайн.
- Можна одержати доступ до своєї трудової книжки задля моніторингу можливих змін.
- Внести поточну дані про діяльність користувача у реєстру в період війни на території України.
- Отримати дані про можливі фактори, що роблять людину непрацездатною.
- Можливість оформити посвідчення онлайн (здійснюється за допомогою порталу додатку Дія).
- Можна внести певні зміни до своєї справи.
- Можливість встановити контакт задля подачі запиту на отримання документу, або задля звернення.
- Можливість моніторингу поточного прогресу обробки персональних даних користувача.
Таким чином, користувачі можуть отримувати всю необхідні і детальні дані задля подальшої обробки і використання даних з особистої справи.
Також, функціонал особистого пенсійного кабінету дозволяє переглядати поточний баланс, за допомогою наявного на сайті калькулятора. Так, громадяни можуть підрахувати потенційний розмір пенсії у майбутньому, орієнтуючись на дані, що знаходяться в особистій справі користувача.
Реєстрація Особистого кабінету Пенсійного Фонду
Щоб отримати доступ до електронного кабінету, необхідно зареєструватися на сайті portal.pfu.gov.ua. Цим порталом і є сайт Пенсійного фонду України.
Однак, звернення на реєстрацію в особистий кабінет Пенсійного фонду України має бути оформлена очно, в локальному органі Пенсійного Фонду України. Цей процес звернення до порталу не є довгим, однак, потребує певної документації. Особливо слід звернути увагу на код платника податків і паспорт громадянина України, або інший документ, що дозволить встановити вашу особу. Далі, вам нададуть код для реєстрації порталу.
Процес реєстрації звернення простий:
- Зайти на портал portal.pfu.gov.ua.
- Натиснути кнопку “Реєстрація”, яка розташована у верхній частині інтерфейсу сайту.
- Зазначити реєстраційний код та подати його.
- Вказати логін і пароль та подати їх.
- Вказати адресу електронної пошти та подати її.
- Завершити процес реєстрації аккаунту для звернення або прийому.
Для того, щоб зайти на сайт порталу України, вам необхідно буде підтвердити процес реєстрації у листі, що буде надісланий вам на електронну пошту. Там ви активуєте особистий запис порталу, і матимете можливість зайти до свого кабінету в будь-яку мить та подати соціальні дані за будь-який рік.
Для того, щоб увійти на сайт порталу України, ви зможете використати логін, вказаний під час реєстрації.
Навіщо реєструватися в Особистому кабінеті Пенсійного Фонду?
Багато громадян України надають перевагу саме очній роботі з документами, з тої причини, що вона здається їм надійніше ніж праця з онлайн-ресурсами порталу та електронної пошти. Однак, онлайн-кабінет Пенсійного Фонду України – це державний сервіс соціального значення, який зберігає ваші дані, а також, має доступ до центру реєстрів України, необхідних для подачі та прийому вам електронної інформації.
Реєструючись на сайті порталу України для прийому чи звернення, ви відкриваєте собі доступ до:
- Виписки з державної системи України. Цей інструмент спрямований на надання вам актуальної інформації про поточну сплату податку від роботодавця. Таким чином, можна перевірити поточний стан виписки і звірити інформацію з центру прийому з тою, що надано вам від роботодавця.
- Дані з пенсійної справи. Цей крок спрямований на скорочення часу проведеного очно в органі Пенсійного Фонду України, що дасть можливість похилим людям отримати необхідний документ на пенсії за декілька кліків. Таким чином, ви можете замовити документ або прийти за ним особисто, що скорочує час.
- Подати скаргу на працівника або сервіс, що забезпечить захист права.
- Записатися до працівника центру від електронної системи.
- Змінити дані документів в своєму акаунті, конкретно, соціальні реєстраційні дані для можливості отримувати поточні деталі з центру пенсійного фонду України для забезпечення права захисту.
Окрім того, перейматися за безпеку своїх даних із документів не варто. Особистий кабінет – це державна програма України, яка має на меті лише спрощення бюрократичних процесів та звернення від всіх верств населення. Отже, вся інформація із документів, наявна в кабінеті є точною або безпомилковою. Навіть враховуючи цей факт, ви можете подати звернення від свого ім’я з проханням уточнити дані для забезпечення захисту свого права.
Окрім того, зручний інтерфейс дозволяє користуватися порталом України для звернення навіть похилим людям без навичок користування комп’ютером у перший раз.
Перший спосіб – вхід в систему по ЕЦП (електронному цифровому підпису)
Можливість увійти за допомогою особистого електронного підпису є однією із головних переваг використання особистого кабінету Пенсійного Фонду України у перший раз.
Для того, щоб увійти за допомогою підпису, вам треба обрати вкладку “Вхід за ЕЦП (електронним цифровим підписом)”. Там у вас будуть три поля, одне з яких “ВИБІР АЦСК”. В цьому полі вам треба обрати той центр для звернення, який перший верифікував ваш електронний підпис. Далі, вам треба завантажити файл з ключем у другому полі і ввести пароль для забезпечення права захисту. Таким чином, ви зможете одразу увійти на сайт.
Другий спосіб – реєстрація і авторизація в системі за електронним пенсійним посвідченням
Реєстрація за ЕПП, або ж Електронним Пенсійним Посвідченням України, дає вам змогу увійти за допомогою ПІН-коду, що був виданий під час оформлення свого електронного пенсійного посвідчення.
Подібна процедура вимагає від вас уваги. Однак, користувачі також мають змогу увійти до свого особистого кабінету, вставивши своє посвідчення до картридеру. Так, ви маєте ввести ПІН-код, що одразу дасть вам моментальний доступ до сайту.
Третій спосіб – зареєструватися і увійти в систему по токену
Робота з токеном є найскладнішою з цього списку, з тієї причини, що вона потребує від вас установки спеціалізованого програмного забезпечення, що може зробити процес реєстрації для нових користувачів складним. Так, вам необхідно встановити додаток “ІТТ-агент”.
В цьому випадку, вам буде необхідно використати АЦСК, пароль, а також вказати тип носія і його ім’я. Такі кроки є складнішими, тому реєстрацію за токеном рідко використовують. Однак, подібний процес є надійним, і деякі користувачі надають перевагу саме йому.
Четвертий спосіб – реєстрація за логіном і паролем, які були згенеровані в процесі реєстрації
Використання логіну і паролю не є методом реєстрації. Для того, щоб створити обліковий запис, вам необхідно мати код, виданий в органі Пенсійного Фонду. Втім, якщо обліковий запис вже створено, ви маєте можливість зареєструватися.
Також, не слід забувати, що такий метод також використовує мобільний додаток Дія.Підпис, що робить його зручним для багатьох громадян. Більш того, нема потреби працювати з документацією, або ж встановлювати інші програми.