Щотижня платформою Тік-Ток користується понад 40 мільйонів користувачів. Тому не дивно, що багатьох цікавить питання: як можна заробити гроші у Тік-Току? Насправді, додаток дозволяє почати заробляти вже зі страту. До того ж тут все простіше, ніж в тому ж Інтаграмі.
Монетизація аккаунта в Тік-Ток має певні особливості:
- Кількість фоловерів не важлива. Алгоритми працюють на взаємодії з контентом: кількістю лайків, переглядів, коментарів. Тобто найкращим варіантом буде не мільйон підписників і 1000 переглядів, а 1000 підписників та мільйон переглядів.
- Основна аудиторія ТікТоку – підлітки та молоді люди. Створюйте контент під їхні інтереси. Це допоможе охопити більше ймовірних підписників.
- Завжди звертайте увагу на тренди, не зупиняйтесь на одній темі. Популярне сьогодні не буде цікавим завтра, тому важливо йти в ногу за новинками. Дивіться відео в трендах, аналізуйте його й генеруйте свій власний неповторний контент.
- Не займайтесь накрутками, бо вони не допоможуть. Соцмережа швидко виявляє такі дії, та може закинути ваш аккаунт у тіньовий бан, або взагалі видалити.
Заробіток в Тік Ток – чи це можливо?
Спершу необхідно прояснити – заробити в Тік Ток мільйони на початку не вийде. Однак, якщо ви впевнені у своїх бажаннях, та готові на все, ми маємо для вас гарні новини. Тік Ток подарує безкоштовне охоплення відео, тому будь-який ваш ролик може залетіти в рекомендації. Проте, окрім цього існують різноманітні способи заробітку на платформі. Розглянемо найкращі з них.
- Монетизація профілю завдяки прямій рекламі
Ця схема проста – ви рекламуєте у своєму аккаунті інших блогерів, ті нарощують підписників, а ви отримуєте за це гроші. Реклама може бути будь-якого формату: як згадка під час стріму, так й історія з посиланням.
Продажі реклами рекомендовано починати при наявності 5к+ підписників. Звісно, ви не маєте обмежень по кількості реклами, проте, для кращого результату бажано обмежитись 10 оголошеннями на місяць. Фоловери втомлюються від постійної прямої реклами, тому можуть почати масово відписуватись.
Ціна рекламного оголошення за одноразову рекомендацію стартує з 150-300 грн. На початку реклама взагалі може надаватись по бартеру – за взаємний піар. Це непоганий метод набрати аудиторію як для блогера початківця, так і для вас.
- Стати амбасадором
Цей варіант не розрахований для новачків, оскільки бренди співпрацюють з тими блогерами, які набрали солідну аудиторію та мають популярний аккаунт. Все це супроводжується підписанням офіційного договору на рік чи більше.
Амбасадор – це людина, яка офіційно представляє компанію чи бренд у соціальних мережах, в даному випадку у Тік Ток. Стати амбасадором – це показувати у своїх відео товари бренду, використовувати тематичні хештеги та брати участь у промоакціях. Ваша головна мета – привернути увагу підписників та зробити їх лояльними до рекламодавця.
Співпраця з брендами є одним з найприбутковіших способів монетизації у Тік Ток. Щомісяця ви зможете отримувати 300-2000$, в залежності від популярності профілю та індивідуальних умов співпраці. До того ж ви отримуєте знижки та купони, безкоштовну продукцію, та першими тестуєте новинки!
Стати амбасадором просто – бренди самостійно вишукують аккаунти, з якими бажають співпрацювати, а вхідні запити розглядають рідко. Тому розвиток особистого бренду с профілю в Тік Ток допоможе привернути увагу крупних компаній.
- Заробіток на прямих ефірах в Тік-Ток
Монетизація стрімів доступна аккаунтам з 1000+ фоловерами. Ви можете рекламувати товари чи послуги під час прямого ефіра, або заробляти на монетах.
Перший варіант заробітку вимагає проведення ефіру на тематику рекламованого товару. Ви показуєте товар, оглядаєте його, реагуєте. Все залежить від запиту рекламодавця. Коштує це від 1000 грн й вище, в залежності від статистики профілю.
Другий варіант є унікальним, оскільки під час прямої трансляції аудиторія може купити стікери за монети, та дарувати їх блогеру. 80% вартості стікера йде на баланс блогера. Потім ці монети можна вивести в реальні гроші, якщо назбиралось більше 10$. За 1 долар можна придбати 100 стікерів.
- Продавайте свої послуги для Тік-Ток
Якщо ви вмієте монтувати ролики, обробляти фотографії або гарно малюєте, то можете запропонувати свої послуги тіктокерам. На сайтах пошуку роботи можна зустріти оголошення, де потребують контент-мейкера чи сценариста для Тік Току.
Платформа також підійде для продажу власних товарів чи послуг: косметики чи хенд-мейду. Проте краще у цьому випадку використати тактику нативної реклами, тобто знімати трендові відео, залучаючи свої товари.