Більша частина сучасних компаній, які мають власний бізнес, розуміють, наскільки важливо та результативно мати представництво в мережі у вигляді повноцінного блогу, сайту та ресурсу. Проте, просто створити бізнес сторінку та заповнити її інформаційним контентом та рекламою недостатньо – так не відбудеться збільшення продажів та зростання популярності та впізнання бренду, тому на допомогу приходить маркетинг.
Потрібна професійна маркетингова цілеспрямована робота з сайтом, яка передбачає розкрутку, SEO-просування та збільшення конверсії. Для цього існує та активно використовується інтернет-маркетинг.
Інтернет маркетинг це комбінація прийомів в мережі, які необхідні задля привернення уваги до послуг чи товарів та їхнього подальшого просування в мережі та популяризації серед цільової аудиторії. Сучасне визначення онлайн маркетингу становить активне використання всіх елементів та аспектів традиційних основ маркетингу. Єдина відмінність – перенесення маркетингу до мережі та веб простору. Заходи подібного роду мають головне завдання – отримати максимальний результат від потенційних користувачів сайту та збільшити їхній потік.
Комплексний пакет інтернет-маркетингу означає використання всіх наявних рекламних каналів та просування сайту в мережі задля збільшення відвідування ресурсу та загального зросту продажів. Основними інструментами інтернет маркетингу є:
- Розкрутка сайтів – SEO-просування в пошукових системах;
- Розсилка емейл;
- Реклама через інструменти соціальних мереж;
- Банерна та контекстна реклама;
- Арбітраж трафіку.
Інтернет-маркетинг: особливості та переваги
Професійна розкрутка сайтів Львів – це необхідність задля забезпечення постійного потоку клієнтів у довгостроковій перспективі. Особливості класичного маркетингу становлять процеси визначення та результативного задоволення потреб необхідної категорії споживчої аудиторії. Тобто, вся робота полягає в надані та просуванні послуг та товарів споживачам, а також встановлення гарних взаємин з клієнтською базою задля отримання вигоди для компанії.
Можна побачити, що правила веб-маркетингу не є чимось складним, можна розібратись за певний проміжок часу. Проте такі знання бази не означають, що ви зможете продуктивно використати їх на практиці. Ось чому роботу по просуванню та розкрутки сайтів та товарів в інтернеті виконують спеціалісти. Наразі послуги інтернет-маркетингу можна замовити через спеціальні агентства та студії.
Говорячи про переваги сучасного інтернет маркетингу, важливо виділити 3 базові та головні переваги:
- Інформативність. Користувач має отримати максимум потрібної інформації про послуги та товари, що надаються. Це необхідно для зацікавлення клієнта. Для результативності дані про продукцію мають бути не просто абсолютними, але й унікальними, оригінальними.
- Більша ефективність у порівнянні з традиційною рекламою. Традиційна реклама у засобах масової інформації та на білбордах буде коштувати немало, й в більшості випадків не окупить себе, адже охоплення аудиторії велике, та не продуктивне. Така реклама є скоріш іміджевою, щоб служити в ролі підтримки упізнавання та зацікавленості в компанії чи бренду людьми. Розрутка товарів та послуг в мережі працює по-іншому, бо клієнт самостійно шукає таку рекламу, втягуючись в процес тоді, коли набирає необхядний запит в пошуковику.
- Більше охоплення виключно цільової аудиторії на сайті. Немає жодних обмежень на кількість споживачів конкретного товару в інтернеті. Якщо вірити теорії, то це буквально всі користувачі мережі, бо вони можуть зробити замовлення товарів та послуг, проживаючи у будь-якому регіоні планети.
Інструменти онлайн-маркетингу
Важливо розуміти, що комерційні проекти в інтернеті самостійно не будуть розкручуватись та не стануть популярними через везіння. Необхідна правильна та грамотна робота з просування сайтів. Для цього є маркетолог та ціла команда спеціалістів, які активно використовують інструменти онлайн-маркетингу.
Контекстна реклама
Це один із видів інтернет-реклами, де рекламне оголошення з’являєтьсяу відповідності з контентом сторінки. Маркетинг є комплексом робіт з оптимізації вмісту ресурсу та підбір спеціальної реклами.
Банерна та медійна реклама
Банерами називають графічні зображення на веб-сторінках, що рекламують послуги та продукти маркетингу. Такі рекламні зображення є статичними на сайті – звичайна картинка, та рухомими – гіфки та флеш.
Поштова розсилка електронних листів
Це базовий на результативний рекламний інструмент інтернет маркетингу, оскільки він дозволяє створити довірливі стосунки між клієнтом та виконавцем. На сайтах варто встановити форму захоплення контактів, де буде пропозиція підписатись на активну розсилку з інформацією про нові товари чи акції в обмін на ім’я та пошту користувача. Після цього створюється абонентська база – необхідність для маркетингу.
Професійна SEO-оптимізація сайту
Сукупність дій над сайтом, що спрямована на покращення позицій видачі сайту в популярних системах пошуку – Google тощо. Дана процедура є крайнє важливою та обов’язковою маркетинговою стратегією для розкрутки більшості бізнес-сторінок в мережі.
Соціальні мережі та реклама
Особливості та переваги маркетингу в соціальних мережах становлять незвичний статус. Соцмережами користується велика частка людей, що дозволяє збільшити споживчу аудиторію майже до безкінечності. Тому просування реклами як інструменту маркетингу є ефективною справою.
Відеоролики
Одним з частих у використанні видів онлайн маркетингу є відеоролики. Глядачі каналів Ютуб та подібних ресурсів з відео контентом нараховуються мільйонами. Незвична та оригінальна реклама у форматі відео є ефективною та рентабельною.
Арбітраж трафіку
Арбітражем трафіку є продаж та купівля потоку відвідувачів певного сайту за вигідними цінами. Це не можна назвати повноцінним інструментом, оскільки це скоріше маркетинговий прийом задля заробітку в мережі.
Як відбувається формування контенту
Щоб повністю задовольнити потреби потенційного клієнта, крайнє важливо формувати якісний маркетинговий контент. Існують види контенту, що покривають певні цілі:
- Професійний – коли мають спеціалізацію по темі, щоб надавати експертні коментарі.
- Профільний – вказує, що ви фахівець в своїй спеціалізації на ринку, що представляєте.
- Персональний – визначення бренду сайту.
Формування якісного контенту та контент-стратегії в маркетингу – це завжди необхідність у правильних пропорціях текстового, реклами, графічного, відео та івент контентами. Саме даний контент є тією ланкою на сайті, що поєднує клієнта та виконавця, формує суспільство навколо компанії та дозволяє вести діалог з клієнтом. При побудові ключових показників ефективностей (КРІ) у сфері інтернет маркетингу зазвичай виділяють 3 групи показників: інтерактивність, конверсія та залучення.
Під час залучення необхідно підібрати ТОП інструментів, щоб залучувати потенціальних клієнтів на ресурс. Для цього можна використати вже відомі маркетингові рекламні інструменти:
- Емейл-розсилки;
- Соціальні мережі;
- Пряму рекламу, що з’являється після кліку на сайті.
Під час інтерактивності варто проаналізувати, яким чином користувачі потрапили на сайт, почули про нього та вирішили передивитись зміст. Для подібного маркетингового аналізу варто застосувати:
- Показник відмови – це коли користувач зайшов на сайт та переглянувши контент, не був зацікавленим у ньому й покинув сайт через кілька секунд;
- Час, який користувачі провели на сайті;
- Кількість сторінок, що переглядались під час сеансу.
Як результат ви отримаєте певний перелік складових маркетингу для початківців в сфері інтернет маркетингу:
- Пряму рекламу сайту;
- Аналіз дій користувачів на сайті;
- Емейл-розсилки;
- Формування індивідуальної стратегії просування, що сприяє становленню сайту у вигідному світлі, та таким, що завжди буде цікавим користувачам.