Якщо те, що ви пропонуєте клієнтам, можна продавати і в інтернеті, саме час почати це робити. Є шанс, що так вашій справі буде простіше вистояти в цей час. Декілька порад, як зробити автоматизацию интернет-магазина.
Налаштуйте онлайн-оплату
Ваше завдання – почати продажі якомога швидше, тому не витрачайте гроші і час на створення навороченного сайту. Досить простого лендінга з вітриною товарів. Додайте на сторінці каталог товарів, залиште контакти для зв’язку і розкажіть, як оплатити товар і що з доставкою.
В якості додаткового каналу продажів можна використовувати сторінку в Instagram. Вона допоможе показати товар лицем і залучити нових покупців. Тут теж варто розповісти про умови оплати і доставки: збережіть ці відомості окремим постом, в закріплених історіях з можливістю переходу на ваш.
Як продавати?
Відмовлятися від онлайн-платежів – те ж саме, що відправити клієнта прямо до конкурента, з яким можна розплатитися через сайт. Тому головне, що потрібно зробити для швидкого запуску продажів, – налаштувати інтернет-еквайринг, щоб приймати оплату онлайн. І тоді посилання на оплату ви зможете генерувати прямо зі свого акаунта на сайті платіжного сервісу.
Кошик вашому сайту не знадобиться: оплачувати замовлення клієнти можуть прямо в електронній пошті або месенджері. Ось як це працює:
- покупець вибирає товар
- пише вам в месенджер
- вказаний на сторінці
- ви надсилаєте клієнту посилання на оплату замовлення і домовляєтеся про дату доставки.
Якщо займаєтеся доставкою їжі, запропонуйте клієнтам підписку, щоб можна було оплатити набір вечерь відразу на весь тиждень, а не возитися з покупкою кожен день. Ви можете формувати посилання на оплату як для разових, так і для регулярних платежів, тобто для передплати.
Перед підключенням до платіжного сервіса з’ясуйте, через скільки днів після оплати гроші надійдуть на ваш рахунок, і уточніть, як працює техпідтримка платіжного сервісу. Оптимальний варіант – цілодобова підтримка без вихідних, адже покупець навряд чи буде чекати, поки ви додзвонитися до фахівця і вирішите проблему з оплатою.
Більшості підприємців необхідн вести розрахунки за допомогою касової техніки встановленого зразка, тому варто підключити хмарну касу з фіскальним накопичувачем.
Організуйте доставку
Зрозуміло, безконтактну. Її можна доручити кур’єрським службам або налагодити своїми силами. Якщо виберете сторонній сервіс, перед укладенням договору уточніть середній час відхилення в доставці – цей показник допомагає зрозуміти, чи часто кур’єри спізнюються. Чим він ближче до нуля, тим краще.
Покупець може відмовитися від замовлення при отриманні, тому з’ясуйте, чи є можливість часткового повернення і через скільки днів товар повернеться до вас. Щоб не витрачати багато часу на повернення коштів, можна налаштувати оплату покупок. Наприклад, після замовлення спочатку буде проведена авторизація картки клієнта, а потім сума покупки буде заблокована на його рахунку. І якщо протягом певного часу (до семи днів в залежності від типу карти) придбання не підтверджується, сума буде розблокована і повернута клієнтові.
Якщо ви працюєте тільки з покупцями зі свого міста, можна організувати власну службу доставки. Не забувайте про безпеку ваших кур’єрів і забезпечите їх захисними масками, рукавичками та антисептиком.
Розкажіть про себе клієнтам
- Для цього знадобиться аккаунт в Instagram.
- Краще завести бізнес-профіль, для цього у вас повинна бути сторінка компанії на Facebook.
- У профілі можна стежити за статистикою публікацій і аналізувати, який контент заходить аудиторії.
Якщо знаєте, хто ваш типовий покупець, можна підключити таргетовану рекламу. Також не забувайте про конкурси з роздачею призів – наприклад, подарункових карт на покупку в вашому магазині. Нарешті, запустіть розсилки по електронній пошті. Якщо вже є сформована база клієнтів, регулярні листи допоможуть підштовхнути їх до покупки. Тим, хто регулярно здійснює придбання, можна пропонувати добірки нових товарів, схожих на ті, що їх зацікавили.
Компанія «ElbuzGroup» є постачальником ІТ рішень в області електронної комерції. Основним напрямком компанії є рішення і послуги, призначені для забезпечення автоматизації та інформаційної підтримки в області обробки прайс-листів постачальників, створення асортименту торгового підприємства, контролю за наявністю товару, формування описів товарі, що значно полегшує роботу інтернет-магазина. Бльше інформації на elbuz.com.